Vilken härlig dag

Vaknade nyss av fåglarnas kvitter och solens varma strålar. Kände en doft av häggens underbara blommor som står i full blom utanför fönstret. Älsklingen, helt underbart söt liggandes brevid mig. Kan det bli bättre?

Idag fyller min kompis C år så det blir fest på Mariatorget. En kollega har också sin inflyttningsfest idag, bor också vid Mariatorget, så vi tänkte iallafall kanske ta en tur förbi och säga hej om det hinns med.

Imorgon ska vi vara barnvakt åt sötaste lille systerson Teodor som för övrigt döptes förra lördagen. Jag som är hans "Gudmor" (eller fadder som det egentligen heter då jag själv inte är döpt) fick äran att bära honom in i kyrkan och stå längst fram med hans föräldrar. Teo var så snäll och söt under hela ceremonin, han log och tittade fascinerat på prästen och sina släktingar runtomkring.


Kommentarer
Postat av: alexandra

Visst är det härligt?

2008-05-10 @ 09:06:26
URL: http://www.alexsandrah.blogg.se
Postat av: camilla

Hej fin blogg :). Vet du vad som är rimligt att få i betalning när man är barnvakt unge där :) kram

2008-05-11 @ 13:03:08
URL: http://camillajarvas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0