Våren rasat ut bland våra fjällar

Vi firade valborg med lugn och ro hemma hos min syster med familj. Åt god mat, pratade och hade hur trevligt som  helst hela kvällen. Tidigare på dagen var jag barnvakt åt  världens sötaste lille bebis, min systerson Teodor som för övrigt ska döpas på lördag. Jag har haft fullt sjå med att finna en fin klänning att ha på mig men hittade till slut en vit ganska enkel på Vero Moda (av alla ställen). Frågan är vad man ska ha till? En sjal, kofta, kavaj? En annan svår grej att hitta är en fin doppresent...

Förra lördagen hade jag och min kära vän S vår gemensamma stora 25-års fest. Känns som att vi planerat den hur länge som helst och nu är allt över. Känns lite sorgligt faktiskt.

Älskar körsbärsträden som blommor för fullt just nu, de är så underbart vackra!


image47



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0