Härliga lördag!

Dagen började med en tur till Eriksdalsbadet för en timmes vattengympa, och sedan lite avslappning i ångbastun, helt underbart. Tänk att man kan känna sig som en helt ny människa efter lite träning. Nu ska jag verkligen försöka komma igång igen! Blev en liten tur i Ringens köpcentrum när jag ändå var i närheten, men hittade faktiskt ingenting fint, trist. Köpte med mig lunch, sushi, till mig och J.

Nu har vi precis ätit Tacos och druckit rödvin. Ska strax fia iordning marrängsviss lagom till Melodifestivalen. En underbar lördag med massa mys. Dagar med bara älsklingen är de allra bästa =)

Hejja Sibel och BWO!! (har satsat lite pengar på dem och några andra) spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0