Trött

Igår hade banken där jag jobbar stor mässa i Annexet och jag var där från klockan 15:30 till cirka 22.00, (jobbade som vanligt på kontoret från 8.30 innan) stod mestadels i entrén, i min nya fina kostym, och tog emot gästerna, sökte upp alla som glömt sina biljetter på datorn. Jag han även med att lyssna på en del av föredragen, bl.a Leif Pagrotsky, samt gå runt och prata med kunderna. Det är rätt häftigt att träffa våra kunder "live". Det blev riktigt lång arbetsdag och jag var helt slut när jag kom hem. Tröttheten sitter kvar idag och jag borde egentligen gå och lägga mig nu, men det är så mycket som händer runt omkring just nu så jag är helt uppe i varv.

Jag och älsklingen har nu skrivit kontrakt på herrgården till vårt bröllop, yippi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0